the BLOG of the.........Greek Autonomic STUdents-community in DUisburg

Dienstag, 9. März 2010

Ανεκδοτάκι!

Είναι δύο φίλες και μιλάνε για τα προβλήματά τους.
- "Ασε!", λέει η μία, "...θέλω να βάλω τέντα στο σπίτι και δεν ξέρω ποιόν να πάρω να μου τη βάλει!".
- "Θα σου πώ εγώ", λέει η φίλη της, "...ξέρω έναν που έχει το καλύτερο όνομα στην πόλη! Τον λένε Μπάμπη! Εγγύηση! Να, πάρε το τηλέφωνο του!"

Παίρνει τηλέφωνο λοιπόν αυτή τον Μπάμπη...
- "Μπάμπης!"
- "Ναι γειά σας, πήρα το τηλέφωνό σας απο μια φίλη μου που της βάλατε την τέντα, και επειδή έμεινε πολύ ευχαριστημένη, μου πρότεινε να σας πάρω κι εγώ!"
- ...
Φίλη: - "Ε να, και θα ήθελα να μου βάλετε μια τέντα στο μπαλκόνι."
Μπάμπης: - "Οδό και αριθμό!"
Φίλη: - "Αρμενοπούλου 34! Πότε θα μπορούσατε να έρθετε;"
Μπάμπης: - "Αύριο!"
Φίλη: - "Αύριο; Μάλιστα! Αύριο....πολύ ωραία. Τι ώρα μπορείτε εσείς;"
Μπάμπης: - "...τουυυυυυυτ..."

Την άλλη μέρα πρωί πρωί χτυπάει το θυροτηλέφωνο.
- "Ναι παρακαλώ, ποιός είναι;"
- "Μπάμπης!"

Ανοιγει, ανεβένει ο Μπάμπης. Ανοίγει την πόρτα..
- "Γειά σας κύριε Μπάμπη μού, τι κάνετε....καλά είστε;"
- "Πού είναι το μπαλκόνι;"
- "Απο δώ, παρακαλώ περάστε!......θέλετε να σας φτιάξω έναν καφέ;"
- "Φράπέ! Σκέτο!"
- "Μάλιστα κύριε Μπάμπη μου!"

Βγάινει ο Μπάπμης στο μπαλκόνι, πάει και η φίλη να φτιάξει το φραπέ του Μπάμπη. Μέτα απο λίγο χτυπάει πάλι το κουδούνι.
- "Παρακαλώ;;"
- "Μπάμπης!!
- "Μα κύριε Μπάμπη, δεν είστε στο μπαλκόνι; Μόλις ετοιμαζόμουνα να σας φέρω τον καφέ!"
- "Έπεσα!!!!"

1 Kommentar: